Wynajem sił sprzedaży

Opis usługi

Firma to przychód, a przychód to sprzedaż. Dlatego tak ważnym elementem każdej firmy jest dział handlowy. Jeśli zależy Ci na zespole skutecznych przedstawicieli - trafiłeś idealnie.

Oferujemy potencjalnym klientom stworzenie i wynajem zespołu sprzedażowego, w celu wsparcia sprzedaży produktów w punktach, które z różnych przyczyn nie mogą być obsłużone przez macierzyste siły sprzedaży.

Zespoły takie składają się zwykle z kilkunastu lub kilkudziesięciu pracowników, zatrudnionych na umowę o pracę oraz wyposażonych w niezbędne narzędzia: samochód, telefon i tablet. Opieką i prowadzeniem zespołu zajmuje się dedykowany kierownik projektu. Jest to zwykle osoba z dużym lub bardzo dużym doświadczeniem.

Do zadań zespołów sprzedażowych należą m.in.: budowa dystrybucji numerycznej, sprzedaż produktów klienta, kontrola zamówień, optymalizacja ekspozycji produktów w sklepach, bezpośrednie przekazywanie zamówień wybranym hurtowniom, tworzenie i optymalizacja bazy sklepów, nawiązanie i utrzymanie profesjonalnych, bezpośrednich kontaktów z pracownikami i właścicielami punktów sprzedaży, realizacja i koordynacja zadań marketingowych klienta na poziomie sklepów, raportowanie wyników sprzedaży oraz innych informacji za pośrednictwem smartfonów lub tabletów.

W przypadku, gdy istnieje taka konieczność pomagamy w tworzeniu dedykowanego systemu raportowania.

Nasz atut to wieloletnie doświadczenie w realizacji podobnych projektów dla największych marek: Philips, Brown Forman Polska, Whirlpool, Hochland, Bahlsen Sweet, British American Tobacco, Imperial Tobacco, Krosno, Herbapol, Perfetti Van Melle.

Dołącz do zadowolonych.

Przykładowe realizacje

Whirlpool Polska Sp. z o.o. - Promotorzy Sprzedaży

Cel akcji:

Wsparcie Działu Sprzedaży firmy Whirlpool, szkolenia pracowników sklepów AGD, przekazywanie informacji o nowych produktach i akcjach promocyjnych, dystrybucja materiałów POS oraz dbanie o ekspozycję produktów.

 

Szczegóły akcji:

Rozpoczęcie projektu – wrzesień 2007.

Obszar działania – cała Polska.

Liczba zatrudnionych osób – 19 promotorów sprzedaży oraz 1 przedstawiciel handlowy.

Forma zatrudnienia – umowa o pracę.

Wyposażenie pracowników – samochody Toyota Auris oraz telefony iPhone.

Obsługa kanału nowoczesnego (MSHP, Euronet, Terg, My Center  i inne), kanału tradycyjnego (sklepy własne, franczyzowe, niezależne), oraz studia mebli kuchennych. Około 1 800 punktów na terenie całego kraju.

Szkolenia produktowe personelu sklepów i zachęcanie do aktywnego udziału w procesie samokształcenia (e-learnig + program motywacyjny). Ponadto wspieranie i prowadzenie działań promocyjnych w podległych sklepach, udział w otwarciach nowych placówek, wsparcie serwisowe w zakresie usprawnienia procesu reklamacji. Raportowanie – aplikacja mobilna firmy eLeader.

Brown Forman Polska Sp. z o.o. - Przedstawiciele handlowi

Cel akcji:

Sprzedaż marek firmy Brown Forman Polska w segmencie detalicznym, przekazywanie informacji o nowych produktach i akcjach promocyjnych, dystrybucja materiałów POS oraz dbanie o ekspozycję produktów.

 

Szczegóły akcji:

Rozpoczęcie projektu – październik 2010.

Obszar działania – cała Polska.

Liczba zatrudnionych osób – 36 przedstawicieli handlowych oraz 4 koordynatorów regionalnych.

Forma zatrudnienia – umowa o pracę.

Wyposażenie pracowników – samochody Toyota Auris, telefony iPhone oraz tablety iPad.

Regularne wizyty w ok. 6 500 sklepach monopolowych, monitoring i budowa dystrybucji oraz montaż materiałów POS.

Merchandising

Opis usługi

Sprzedaż stacjonarna to prawdziwa sztuka. Nie ma w tym przesady. Jest to proces składający się z wielu elementów, a każdy z nich jest równie ważny i nie powinien fukcjonować bez pozostałych. Wszystkie razem muszą też współgrać perfekcyjnie. My to zapewniamy.

PMICombera od ponad dziesięciu lat wspiera najsilniejsze marki, oferując im niezwykle skuteczne rozwiązania, nowoczesne technologie i najlepiej wykwalifikowany zespół. Znamy zachowania konsumentów i rozumiemy procesy które nimi kierują. Doceniamy sztukę ekspozycji produktów. Skutecznie rozwiązujemy pojawiające się problemy.

 

Realizujemy wszelkie działania wspierające sprzedaż:

  • zarządzanie stokiem magazynowym,
  • składanie zamówień,
  • kontrola dostaw do sklepu,
  • przygotowywanie zwrotów,
  • optymalne wykorzystanie miejsca ekspozycji,
  • terminowe uzupełnianie ilości towarów,
  • utrzymywanie właściwej ekspozycji towaru,
  • budowanie dodatkowych ekspozycji,
  • techniczna i informacyjna obsługa klienta, etykiety, materiały POS,
  • raportowanie on-line z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii mobilnych,
  • monitoring konkurencji.

 

Potrafimy wpływać na decyzje konsumentów, optymalizujemy procesy sprzedaży. Pozwól nam zrobić to w Twojej firmie.

Przykładowe realizacje

COCA COLA RED MIT

Celem akcji było dotarcie w określonym czasie do sklepów typu Core i Catman i realizacja wizyt w oparciu o zachowanie standardów merchandisingu. Mimo bardzo krótkiego czasu na przygotowanie i skompletowanie zespołu pracowników, odwiedzono o czasie i zrealizowano ponad 18 000 wizyt merchandisingowych w punktach Core oraz prawie 4 000 w punktach Catman.

 

Dwuosobowe zespoły przebudowywały ekspozycje na półkach i lodówkach zgodnie z planogramami, montowały materiały POS, etc..

 

Zespoły wzięły również udział w 13 nocnych przebudowach w punktach Catman.

CANON RACKJOBBING OPP

Zadaniem merchandiserów jest utrzymywanie dostępności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń atramentowych Canon na odpowiednim poziomie i zapewnienie zgodności ekspozycji z ustalonym planogramem.

 

Zespół merchandiserów obsługuje sieci MSH oraz wybrane placówki sieci Carrefour i Makro.

 

Zebrane dane dotyczące dostępności i braków oraz wyglądu ekspozycji są wprowadzane do systemu. Na podstawie tych informacji po każdej wizycie przygotowana jest optymalna propozycja zamówienia i dedykowany planogram dla każdego sklepu.

Konkursy i loterie

Opis usługi

Nie bądź bierny wobec klienta. Nie pozostawiaj jego wyborów przypadkowi. Zachęć go do zakupów właśnie u Ciebie. Pomożemy Ci kierować zachowaniami konsumentów. 

Zapewniamy kompleksowe przygotowanie konkursów i loterii promocyjnych. W odniesieniu od specyfiki produktu i grupy docelowej proponujemy atrakcyjną koncepcję i skuteczny mechanizm (SMS, WWW, zdrapki, kupony itp.).

Dopełniamy formalności niezbędnych do organizacji loterii (pozwolenie z Izby Celnej), przygotowujemy regulamin, projekty, produkcję i dystrybucję materiałów POS, platformę SMS, oraz projekty stron WWW wraz z systemem bazodanowym do przyjmowania zgłoszeń.

Przeprowadzamy losowania i komisyjnie wskazujemy zwycięzców. Powiadamiamy laureatów i weryfikujemy dowody zakupu. Zajmujemy się wyborem, zakupem i dystrybucją nagród oraz rozliczaniem związanych z nimi podatków.

Dzięki nam klienci będą do Ciebie chętnie wracać.

Przykładowe realizacje

Media Saturn Holding Polska

Urodzinowa Loteria Saturn

Mechanizm: SMS
Do wygrania w loterii było ponad 500 nagród:
- Karty Podarunkowe Saturn o wartości 500zł, 1 500zł i 15 000zł.
Loterią objęte były zakupy w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym.
Naszym zadaniem było kompleksowe przygotowanie akcji, w tym stworzenie regulaminu, załatwienie pozwolenia na loterię, udostępnienie platformy SMS, weryfikacja poprawności przygotowania materiałów promocyjnych, nadzór nad systemem przyjmowania zgłoszeń, raportowanie Klientowi statusu loterii, przeprowadzenie losowania, powiadomienie zwycięzców, weryfikacja dowodów zakupu, przekazanie nagród i rozliczenie podatków.

Lotte Wedel

Konkursy Promocyjne dedykowane sieciom detalicznym

Mechanizmy: SMS, WWW, kupony.
W okresie 3 miesięcy kompleksowo przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy 11 akcji, każda dla innej sieci handlowej.
Kupiliśmy i rozdaliśmy około 1 000 nagród, w tym samochód, skuter, wycieczki, karty przedpłacone, konsole do gier, aparaty, laptopy, ekspresy do kawy, telefony, rowery, bony towarowe sieci, itp.
Dla każdego konkursu przygotowaliśmy niezależny mechanizm i kreację, zgodną z obowiązującym key-visualem, a także zajmowaliśmy się produkcją materiałów POS.
Zakres naszych obowiązków obejmował także przygotowanie regulaminów, platform SMS, stron WWW i systemu bazodanowego do przyjmowania zgłoszeń, nadzór nad przebiegiem akcji, raportowanie, powołanie komisji konkursowych, wybór zwycięzców i powiadomienie, weryfikacja dowodów zakupu, przekazanie nagród i rozliczenie podatków.

Nestle Polska

Loteria Promocyjna: GOTOWANIE Z PRZYJEMNOŚCIĄ

Mechanizm: SMS
Naszym zadaniem było kompleksowe przygotowanie akcji, w tym stworzenie regulaminu, załatwienie pozwolenia na loterię, udostępnienie platformy SMS, przygotowanie i produkcja materiałów promocyjnych, nadzór nad systemem przyjmowania zgłoszeń, raportowanie Klientowi statusu loterii, przeprowadzenie losowania, powiadomienie zwycięzców, weryfikacja dowodów zakupu, przekazanie nagród i rozliczenie podatków.
Dodatkowo zajmowaliśmy się budową ekspozycji paletowych.
Równolegle z loterią prowadziliśmy wsparcie sprzedaży w postaci animacji i degustacji (pieczenie).
Kompleksowe przygotowanie akcji z dodatkowym wsparciem w postaci animacji w punktach sprzedaży oraz budową ekspozycji paletowych.

Lotte Wedel

Konkursy i Loterie EURO 2012

Mechanizmy: SMS, WWW.
W okresie 3 miesięcy kompleksowo przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy 10 akcji, każda dla innej sieci handlowej.
Podczas wszystkich akcji rozdaliśmy ponad tysiąc biletów na mecze EURO 2012 i wiele innych nagród, w tym zestawy kibica.
Dla każdej akcji przygotowaliśmy niezależny mechanizm i kreację, zgodną z obowiązującym key-visualem, a także zajmowaliśmy się produkcją materiałów POS.
Zakres naszych obowiązków obejmował także przygotowanie regulaminów, załatwienie pozwoleń na organizacje loterii, uruchomienie platform SMS, stworzenie stron WWW i systemu bazodanowego do przyjmowania zgłoszeń, nadzór nad przebiegiem akcji, raportowanie, powołanie komisji konkursowych i loteryjnych, wybór zwycięzców, przeprowadzenie losowań, powiadomienie zwycięzców, weryfikacja dowodów zakupu, przekazanie nagród i rozliczenie podatków.

Programy Motywacyjne i Lojalnościowe

Opis usługi

Niełatwo zdobyć klienta, ale prawdziwą sztuką jest go utrzymać. Stały klient to gwarancja stałego przychodu. Dzięki nam możesz to sobie zapewnić.

 

Dbamy o kompleksowe przygotowanie i realizację całości przedsięwzięcia:

  • koncepcje programu i komunikacji,
  • opracowanie i doradztwo przy wyborze najskuteczniejszego mechanizmu,
  • przygotowanie systemu bazodanowego on-line do zarządzania programem oraz stron WWW / aplikacji współpracującej z urządzeniami mobilnymi (np. do rejestracji sprzedaży, wyników pracy, wykonania zadania),
  • wdrożenie systemu komunikacji e-mail / SMS wykorzystywanego do motywacji, raportowania, przekazywania informacji,
  • przygotowanie materiałów promocyjnych, welcome-packów, katalogu nagród,
  • tworzenie działań wspierających, dodatkowych bonusów, akcji ad-hoc, konkursów czasowych, itp. w ramach stałego programu,
  • zarządzanie zakupem, dostarczaniem i rozliczeniem nagród, w tym nagród pieniężnych w postaci: kart przedpłaconych, bonów, gotówki,
  • raportowanie przebiegu programu, wykorzystania budżetu, realizację targetów,
  • stały monitoring przebiegu programu z panelem administracyjnym dla klienta z możliwością raportowania (również automatycznego), statystykami, generowaniem zestawienia wyników, itp.,
  • rozliczanie budżetu, opłacanie podatków.

 

Jeśli chcesz budować strukturę lojalnych klientów, skontaktuj się z nami już teraz.

Przykładowe realizacje

Program Motywacyjny „Canon Bonus Club”

Program dla Autoryzowanych Partnerów Biznesowych Canon.
Mechanizm: Uczestnicy rejestrują sprzedaż na stronie WWW programu; za określone produkty przyznawane są punkty, zamieniane cyklicznie na gotówkę przelewaną na karty przedpłacone.

Program Motywacyjny „3M Racing”

Program dla zespołów sprzedażowych firmy 3M.

Mechanizm: Uczestnicy mają ustalane targety (wyniki sprzedaży, aktywność).

W zależności od stopnia wykonania planów kwartalnych uczestnicy mogą wybierać nagrody z kilku poziomów katalogu nagród.

Zwycięzcy rankingu rocznego otrzymują nagrody główne.

Program Motywacyjny „Heavy Duty Masters”

Program dla Autoryzowanych Partnerów marki Milwaukee.

Mechanizm: Uczestnicy rejestrują sprzedaż na stronie WWW programu; za określone produkty przyznawane są punkty, zamieniane cyklicznie na gotówkę przelewaną na karty przedpłacone.

Promotorzy, Konsultantki, Ambasadorowie

Opis usługi

Miejsce, towar/usługa, a nawet ceny, często są dziś do siebie zbliżone. W takiej sytuacji przewagę konkurencyjną tworzą ludzie - obsługa, którą zatrudniasz na stałe lub tymczasowo - w celu przeprowadzenia akcji promocyjnych i motywacyjnych. Z nami zrobisz to perfekcyjnie. 

Posiadamy bogate doświadczenie w prowadzeniu długofalowych akcji wspierających sprzedaż z wykorzystaniem promotorów, konsultanteki ambasadorów.

Zapewniamy kompleksowe przygotowanie projektu: rekrutację pracowników, ich szkolenia, a także doradztwo przy planowaniu pracy, sposobie wynagrodzenia i premiowania.

Posiadamy sprawdzone narzędzia kontroli pracowników (geolokalizacja i tajemniczy klient).

Każdym projektem kieruje doświadczony menadżer. Do zarządzania i raportowania używamy systemu bazodanowego, odpowiednio dopasowanego do charakteru realizowanego przedsięwzięcia.

Naszych promotorów wyposażamy w niezbędny sprzęt (tablety, smartfony, karty SIM).

W zależności od specyfiki projektu możemy uruchomić dodatkowe programy motywacyjne dla pracowników, wspierające maksymalizację efektów. Przygotowujemy też materiały promocyjne i pomoce ekspozycyjne, badamy satysfakcję klienta.

Zapewniamy skuteczną komunikację z pracownikami, kierownikami marketów, PH klienta, szeroki zakres raportowania, wszechstronne doradztwo i analizy wyników wraz z propozycjami modyfikacji i rozwoju projektu.

Jeśli Twoja firma potrzebuje doświadczenia - na pewno znajdziesz je u nas.

Przykładowe realizacje

Barefooter

Kompleksowe wsparcie dla marek win: Barefoot, Dark Horse i Apothic.

Zakres działań:

- budowa wizerunku marki na rynku poprzez: organizację eventów, degustacje w kanale nowoczesnym, szkolenia dla pracowników sklepów w kanale tradycyjnym,

- bezpośrednią współpracę z dystrybutorami,

- dbanie o wygląd i zatowarowanie półek w handlu tradycyjnym.

Promotorzy Canon

(Foto / Video / Print)

Kompleksowa realizacja projektu.

Stały zespół 70 Ambasadorów, doskonale wyszkolonych w zakresie promowanego sprzętu.

Poza profesjonalną pomocą w wyborze odpowiedniego produktu, promotorzy dbają o zatowarowanie półki.

Efekty pracy: wzrost sprzedaży ilościowej i kwotowej, rotacja pracowników poniżej 30%, rozwój projektu o działania merchandisingowe i rackjobbing, wysoka ocena kierowników marketów i klientów.

Konsultanci Oral-B

Kompleksowa realizacja projektu.

Edukacja konsumentów w zakresie higieny jamy ustnej.

50 Konsultantek i Konsultantów wspierających sprzedaży szczoteczek elektrycznych Oral-B w sklepach Media  Markt, Saturn i Auchan.

Poza profesjonalną pomocą w wyborze odpowiedniego produktu, promotorzy dbają o zatowarowanie półki.

Promotorzy MICROSOFT

(MediaMarkt, Euro RTV-AGD, Media Expert)

Kompleksowa realizacja projektu.

Stały zespół 70 Promotorów, doskonale wyszkolonych w zakresie promowanego sprzętu.

Poza profesjonalną pomocą w wyborze odpowiedniego produktu, promotorzy dbają o zatowarowanie półki.

ZADANIA:

-sprzedaż oprogramowania oraz akcesoriów Microsoft (Surface, XBOX)
-profesjonalna pomoc klientom w wyborze produktu
-dbanie o zatowarowanie półki i ekspozycję produktów
-merchandising
-raportowanie on-line

Efekty pracy: wzrost sprzedaży ilościowej i kwotowej, rotacja pracowników poniżej 30%, wysoka ocena kierowników marketów i klientów.

Beauty Experts Pantene

Kompleksowa realizacja projektu.

CELE AKCJI:

- budowanie świadomości Pantene Pro V, jako eksperta w pielęgnacji włosów

- zapoznanie klientów z zaletami produktów

- dotarcie do jak największej grupy klientów

- wzrost sprzedaży podczas i po zakończeniu promocji

EFEKTY:

- projekt objął marki: Pantene Pro-V, H&S, Herbal Essences, Shamtu

- wyszkoliliśmy 300 konsultantek

- przepracowaliśmy 12 000 dni promocyjnych  =  ok. 90 000 godzin animacji i konsultacji

- zrealizowany plan sprzedażowy

- konsultantki Pantene Pro-V przebadały włosy 220 000

RETAIL AUDIT

Opis usługi

RETAIL AUDIT wydaje się zadaniem nietrudnym, wymaga jednak wyjątkowej staranności, na którą u nas będzie Cię stać.

Retail Audit to wszelkiego rodzaju badania prowadzone w punktach sprzedaży. Ich celem jest sprawdzenie dostępności produktów, udziałów w półce, cen w porównaniu z konkurencją, obecności materiałów reklamowych czy np. zgodności ułożenia produktów z uzgodnionym planogramem. PMICombera w badaniach Retail Audit korzysta zarówno z najnowocześniejszych technologii Image Recognition, ale również z tradycyjnych metod zbierania i analizowania danych.

Po prostu znamy się na tym - sprawdź!

Przykładowe realizacje

RETAIL AUDIT - REALIZACJE

  • Regularne badanie półkowe kategorii kaw (ceny, dystrybucja numeryczna, aktywności marketingowe klienta i konkurencji),  w wykorzystaniem technologii Trax Image Recognition
  • Badanie potencjału lodówek ekspozycyjnych producentów piwa dla Kompanii Piwowarskiej
  • Analiza potencjału dodatkowych miejsc ekspozycji paletowych dla firmy CHEP
  • Badanie dystrybucji numerycznej, cen i ekspozycji wybranych marek Provcter & Gamble w sklepach rynku tradycyjnego

Tajemniczy Klient

Opis usługi

Obsługa to ludzie, aż i tylko. Mają chwile słabości, gorsze dni, a czasem zwyczajnie brakuje im ochoty do pracy na 100%. Dlatego tak ważna jest stała, zewnętrzna kontrola pracowników. Przygotowana profesjonalnie i przeprowadzona perfekcyjnie. My to dla Ciebie zrobimy. 

Badania TAJEMNICZY KLIENT pozwalają na weryfikację zachowań pracowników w środowisku najbardziej zbliżonym do naturalnego. Służą one do określenia, na jakim poziomie realizowany jest standard obsługi klienta, przyjęty przez zamawiającego. Mystery shopping jest również wykorzystywany przy programach motywacyjnych B2B, w których sprzedawca może otrzymać nagrodę za polecenie kupującemu produktu danej marki. W trakcie badania ankieter wciela się w rolę klienta i - zgodnie z określonym scenariuszem - przeprowadza rozmowę z osobą objętą badaniem, obserwując jednocześnie jej zachowanie. Szczególnie ważna jest tu spostrzegawczość i bezstronność ankieterów. Bardzo istotne jest także prawidłowe przygotowanie scenariuszy wizyt.

PMICombera prowadziło badania mystery shopper m.in. na pokładach samolotów, w hotelach, sklepach z elektroniką użytkową, czy w punktach obsługi klienta jednego z operatorów telefonii komórkowej.

Zaufaj naszym audytorom, a klienci jeszcze bardziej zaufają Tobie.

Przykładowe realizacje

TAJEMNICZY KLIENT - REALIZACJE

  • Polska Telefonia Cyfrowa  - cykliczne, regularne badanie poziomu realizacji standardu obsługi klienta w punktach sprzedaży sieci ERA. Ponad 50.000 zrealizowanych audytów w ciągu 4 lat współpracy, w których wzięło udział blisko 5.000 audytorów
  • Microsoft – cykliczne, regularne badanie standardu obsługi klienta promotorów marki w sklepach z elektroniką
  • Hilton – cykliczne, regularne badanie standardu obsługi klienta w barze hotelowym
  • Mystery Passenger  – badanie standardu obsługi klienta na pokładach samolotów jednej z linii lotniczych
  • Mystery Repair – współpraca przy ocenie standardów obsługi napraw gwarancyjnych dla jednego z producentów smartphone’ów

MONTAŻE / ZARZĄDZANIE MATERIAŁAMI POS

Opis usługi

Możesz mieć najlepszy produkt na świecie, ale nie sprzedasz go, jeśli ludzie nie będą o nim wiedzieć. My dbamy, aby nie przeszli obok Ciebie obojętnie. 

Miejsca sprzedaży Twoich produktów oznaczymy wyraźnie, szybko i estetycznie - czyli efektywnie.

Świadczymy usługi montażowe na terenie całej Polski.

Zajmujemy się montażem lekkim (cykliczne materiały POS, oklejanie witryn), jak również montażem ciężkim (materiały permanentne, kasetony, podajniki, lady, regały, lodówki).

Zapewniamy przeszkolone zespoły montażowe oraz niezbędne zaplecze techniczne (transport, narzędzia).

Częścią usługi jest również magazynowanie (centralne i regionalne), pełną logistyka, raportowanie stanu realizacji (on-line) oraz utylizacja.

Nasi specjaliści zajmują się zatowarowaniem zamontowanych materiałów.

Oferujemy także całkowite przejęcie i zarządzanie wszelkimi materiałami POS.

Dla tej usługi wdrażamy specjalny system zarządzania on-line, który pozwala zlecać montaże przez PH, śledzić status realizacji oraz monitorować stany magazynowe.

Wszystkie montaże posiadają dokumentację tradycyjną (umowy na montaż i użytkowanie w formie dokumentów drukowanych), jak też zdjęciową.

Świadczymy usługi związane z wymianą wizualizacji oraz usługi serwisowe.

Jeśli chcesz być widoczny, skorzystaj z firmy, która potrafi sprawić, że tak się stanie. Zapraszamy.

Przykładowe realizacje

MONTAŻE MATERIAŁÓW POS NOBILES

Zarządzanie montażami materiałów permanentnych (montaż regałów produktowych) i usługi merchandisingowe.

Przygotowanie serwisu bazodanowego www.

Montaże Cyfra+

Montaże materiałów permanentnych.

Dystrybucja, montaż plafonów, kasetonów, wyklejenie witryn.

Zarządzanie materiałami POS dla British American Tobacco

Zarządzanie materiałami permanentnymi i semipermanentnymi.

Zbudowanie sieci przedstawicielstw – magazynów w całej Polsce.

Stworzenie systemu bazodanowego WWW do zarządzania projektem.

Całkowite przejęcie od BAT dystrybucji, montażu oraz serwisów materiałów permanentnych i semipermanentnych.

ZARZĄDZANIE MATERIAŁAMI POS marki Harnaś

Montaże materiałów promocyjnych i usługi merchandisingowe.

Przygotowanie serwisu bazodanowego www.

PROGRAMY EDUKACYJNE

Opis usługi

Wychowuj swoich klientów. Dawaj im więcej, a oni dadzą więcej Tobie. Zrób to umiejętnie i nienachalnie. Zrób to z nami. 

Programy edukacyjne są kierowane do dzieci (szkoły), rodziców, nauczycieli, ale także do pracowników partnerów handlowych, sprzedawców, ekspertów (ekip budowlanych, serwisantów, doradców), czy po prostu Waszych potencjalnych klientów (demonstracje w punkcie sprzedaży, na eventach, targach).

Posiadamy bogate doświadczenie w przygotowywaniu koncepcji i planu tego typu działań, przede wszystkim w rekrutacji odpowiednich osób, odpowiedzialnych za realizację programu, w szkoleniach, przygotowaniu materiałów informacyjno-edukacyjnych.

Zapewniamy też sprawdzone rozwiązania pozwalające połączyć elementy edukacyjne z promocyjnymi.

Nasze programy są zarządzane przez doświadczonych Projekt Managerów, wspierane przez dedykowane systemy bazodanowe WWW (planowanie i raportowanie).

Oferujemy kompleksowe przygotowanie, zaplanowanie i realizację każdego pomysłu, doradzimy najlepsze rozwiązania pod kątem efektywności działań i zaplanowania budżetu.

Ucz i baw, a jednocześnie sprzedawaj. To proste, jeśli wie się, w jaki sposób to zrobić. My wiemy.

Przykładowe realizacje

PROGRAM EDUKACYJNY ALWAYS „MIĘDZY NAMI KOBIETKAMI”

Kompleksowa realizacja projektu.

CELE PROGRAMU:

- Dotarcie do dziewczynek w wieku 12-13 lat z programem edukacyjnym o tematyce dojrzewania i higieny osobistej

- Dystrybucja materiałów informacyjno-edukacyjnych

- Sampling

ZADANIA PMICOMBERA:

- wyselekcjonowanie, zatrudnienie i przeszkolenie wykwalifikowanych prelegentek,

- prowadzenie prelekcji w szkołach podstawowych w całej Polsce dla dziewcząt w VI klasach

- prowadzenie dystrybucji bezpośredniej pakietów always do małych szkół

 

Nasz program jest pomocą dydaktyczną, uzupełniająca zajęcia z „Wychowania do życia w rodzinie”.

PROGRAM EDUKACYJNY BLEND-A-MED „SZKOŁA ZDROWEGO UŚMIECHU”

CELE PROGRAMU:

- Edukacja dzieci w zakresie higieny jamy ustnej
- Wyrabianie umiejętności szczotkowania zębów
- Kształtowanie odpowiedzialności za swoje zdrowie

ZADANIA PMICOMBERA:

- wizyty w szkołach podstawowych w całej Polsce
- przekazanie informacji o programie
- bezpośrednia dystrybucja materiałów edukacyjno-informacyjnych
 
Za pośrednictwem 80 koordynatorów regionalnych odwiedziliśmy ponad 13 000 szkół; przekazaliśmy informacje i materiały programu ponad 400 000 uczniów kl. I.

PROGRAM EDUKACYJNO – INFORMACYJNY PAMPERS

CELE PROGRAMU:

- dotarcie z materiałami informacyjno-edukacyjnymi do matek noworodków,
- sampling,
- prezentacja skuteczności pieluszek Pampers,
- zbudowanie bazy danych.
 

ZADANIA PMICOMBERA:

- regularne wizyty w 450 szpitalach w całej Polsce,

- demonstracja skuteczności pieluszek pampers za pomocą laboratoriów instytutu pampers (wchłanianie),

- przekazanie próbek produktów młodym mamom i zebranie ankiet.