Canon Rackjobbing OPP

Zadaniem merchandiserów jest utrzymywanie dostępności materiałów eksploatacyjnych do urządzeń atramentowych Canon na odpowiednim poziomie i zapewnienie zgodności ekspozycji z ustalonym planogramem.

Zespół merchandiserów obsługuje sieci MSH oraz wybrane placówki sieci Carrefour i Makro.

Zebrane dane, dotyczące dostępności i braków oraz wyglądu ekspozycji są niezwłocznie wprowadzane do systemu. Na podstawie tych informacji, po każdej wizycie, dla każdego sklepu, przygotowana zostaje optymalna propozycja zamówienia i dedykowany planogram.

Canon Bonus Club

Celem programu jest zwiększenie sprzedaży produktów marki Canon, realizowane przez przedstawicieli handlowych autoryzowanych partnerów handlowych.

Każda sprzedaż zgłoszona za pośrednictwem dedykowanej platformy internetowej nagradzana jest punktami.

Sprzedawane produkty mają określoną wartość punktową. Zebrane w ten sposób punkty zamieniane są na cyklicznie doładowania kart pre-paid.

Kompania Piwowarska - Pracownicy Sanitacji Instalacji KEG

Dla Kompanii Piwowarskiej, lidera branży piwnej, zbudowano zespół Pracowników Sanitacji Instalacji KEG (PSIK), którego zadaniem jest czyszczenie instalacji piwnych w lokalach gastronomicznych.

Zadaniem Pracowników Sanitacji Instalacji KEG jest zapewnienie jak najwyższej jakości serwowanego piwa w punktach gastronomicznych, poprzez regularne wizytowanie i wykonywanie czynności serwisowych w obsługiwanych pubach, barach, dyskotekach, etc.

Wizyty realizowane są w cyklach co 14 lub 28 dni, w zależności od marki serwowanego w lokalu piwa. Przestrzeganie procedur wizyty serwisowej oraz określony harmonogram czyszczeń pozwalają na utrzymanie jakości na najwyższym poziomie.

Ścisła współpraca kierownictwa projektu i koordynatorów pozwoliła na terminowe przeprowadzenie wizyt serwisowych w dynamicznie rosnącej bazie punktów sezonowych. W okresie wakacyjnym zespół pracowników, powiększony o osoby zatrudnione sezonowo, obsługiwał około 6000 lokali, wykonując prawie 10 000 czyszczeń instalacji w miesiącu.

Obsługujemy również imprezy takie jak festiwale, Juwenalia czy mecze piłkarskie, pomagając przy obsłudze kiosków gastronomicznych i stanowisk z piwem.

 

Program motywacyjny Heavy Duty Masters

Dla firmy Milwaukee, specjalizującej się w produkcji wysokiej klasy elektronarzędzi, uruchomiono program motywacyjny skierowany do autoryzowanych partnerów biznesowych i przedstawicieli handlowych.

Program jest skierowany do przedstawicieli handlowych oraz partnerów biznesowych.

Jego celem jest zwiększenie sprzedaży produktów Milwaukee przez odbiorców końcowych. Sprzedaż realizuje zespół przedstawicieli handlowych autoryzowanych partnerów handlowych.

Narzędziem w programie jest platforma internetowa, w której każda zgłoszona przez przedstawiciela sprzedaż zostaje nagrodzona punktami. Każdy sprzedany produkt ma określoną wartość punktów, które cyklicznie zamieniane są na doładowania kart pre-paid.

Katalog nagród zawiera niemal 2000 produktów. Dodatkowo partnerzy handlowi zatrudniający przedstawicieli, rywalizują o nagrodę specjalną dla firm, które zgromadziły największą liczbę punktów.

Nowoczesne badanie metodą image recognition

Badanie półkowe kategorii kaw ziarnistych i mielonych.

Wspólnie ze światowym liderem technologii Image Recognition, firmą Trax, rozpoczęliśmy jako jedni z pierwszych w Europie pilotażowy projekt badawczy dla jednego z największych producentów kawy na świecie

W ramach projektu audytorzy fotografują półki z kawą w punktach sprzedaży detalicznej na terenie całej Polski.

Niezależność i profesjonalne przeszkolenie audytorów pozwala na zebranie najbardziej wiarygodnych danych wysokiej jakości, a technologia Trax Image Recognition pozwala na automatyczne analizowanie każdej fotografii i dostarczanie klientowi raportów w krótkim czasie.

Stosowana przez firmę Trax technologia rozpoznawania obrazu umożliwia uzyskanie informacji o: cenach produktów, dystrybucji numerycznej, danych out-of-stock a nawet zgodności z planogramami na poziomie pojedynczych SKU. Dane otrzymywane są w formie przystępnych raportów i analiz, co w efekcie pozwala na skuteczniejsze zarządzanie portfolio produktów.

 

Projekt dla firmy Microsoft

Dla lidera branży IT, firmy Microsoft, stworzono zespół ambasadorów marki działających na terenie całego kraju, doradzających klientom w zakresie software i hardware.

Amabasadorzy mają za zadanie profesjonalne doradzać osobom planującym zakup smartfonów, komputerów oraz oprogramowania firmy Microsoft. Zespół zajmuje się również doradztwem w zakresie obsługi urządzeń i oprogramowania.

Odpowiedni dobór pracowników - pasjonatów nowinek technologicznych - pozwala docierać do coraz większej grupy klientów. Dzięki pracy ambasadorów liczba zadowolonych konsumentów zwiększyła się o kilkadziesiąt procent i wskaźnik ten wykazuje dalszą tendencję wzrostową.

Obecnie aktywnych jest ponad 150 punktów sprzedaży - między innymi w takich sieciach jak: Media Saturn Holding Polska sp. z o.o., Media Expert czy Euro RTV AGD.

Brown Forman Polska - wynajem sił sprzedaży

Zespół przedstawicieli handlowych dedykowanych firmie Brown Forman, producentowi alkoholi premium, skutecznie wzmacnia pozycję firmy oraz sprzedaż marek w segmencie detalicznym.

Celem pracy przedstawicieli jest budowa dystrybucji oraz sprzedaż i zabezpieczenie zapasu produktów w sklepach detalicznych. Zwiększenie rotacji produktów Brown Forman Polska wspierane jest programami motywacyjnymi oraz edukacyjnymi. Widoczność marek firmy Brown Forman jest sukcesywnie zwiększana poprzez instalację materiałów POS oraz stosowanie standardów merchandisingu.

Zespół składa się z przedstawicieli handlowych i koordynatorów regionalnych zatrudnionych na umowę o pracę. Wszyscy pracownicy wyposażeni są w samochody służbowe marki Toyota Auris, iPhony oraz iPady.

Program Między Nami Kobietkami

Program Między Nami Kobietkami, realizowany od wielu lat na zlecenie firmy Procter & Gamble, jest programem edukacyjnym skierowanym dla dziewcząt klas szóstych szkół podstawowych, jako pomoc dydaktyczna w realizacji celów ścieżki edukacyjnej „Wychowanie do życia w rodzinie”.

Celem programu jest przygotowanie dziewcząt do okresu dojrzewania oraz uzupełnianie ich wiedzy nt. fizjologii tego zjawiska.

Zdobyta dotąd wiedza i doświadczenie pozwalają na dotarcie do grupy docelowej na poziomie min. 80 %. Własna baza szkół podstawowych oraz autorski program, dostępny za pośrednictwem strony internetowej, służący do raportowania oraz nadzorowania działań, pozwala kompleksowo zarządzać projektem.

Podczas każdej edycji programu "Między Nami Kobietkami" prelegentki spotykają się w szkołach podstawowych z dziewczynkami z klas VI, edukując je oraz wręczając im zestawy edukacyjno – marketingowe.

Program motywacyjny 3M Racing

Dla firmy 3M, lidera w wielu gałęziach przemysłu w tym  tworzyw sztucznych, materiałów ściernych, elektroniki, przygotowano i uruchomiono program motywacyjny dla pracowników sprzedaży. 

To program, który zrzesza pracowników sprzedaży firmy 3M. Jego celem jest zwiększenie ich aktywności oraz wzrost sprzedaży produktów 3M.

Uczestnicy otrzymują punkty na podstawie realizacji osobistych targetów, takich jak wyniki sprzedaży, aktywność, etc.

Najlepsi odbierają nagrody okresowe - miesięczne, kwartalne i roczne. Nagrodą główną jest wycieczka do USA połączona z wizytą na wyścigach i odwiedziny w fabryce 3M.

Coca Cola RED MIT

Zespół ponad 1 000 merchandiserów dedykowanych dla firmy Coca- Cola miał za zadanie przeprowadzenie wizyt w punktach typu Catman oraz Core.

Celem akcji było dotarcie w określonym czasie do sklepów typu Core i Catman oraz realizacja wizyt w oparciu o zachowanie standardów merchandisingu. Mimo bardzo krótkiego czasu na przygotowanie i skompletowanie zespołu, zrealizowano zgodnie z harmonogramem ponad 18000 wizyt merchandisingowych w punktach Core oraz prawie 4000 w punktach Catman.

Dwuosobowe zespoły przebudowywały ekspozycje na półkach i lodówkach zgodnie z planogramami, montowały materiały POS. Wzięły też udział w 13 nocnych przebudowach w punktach Catman.