Svenska Spel wie, na co spojrzysz

Svenska Spel wie, na co spojrzysz

<p>Svenska Spel wie, na co spojrzysz - dzięki systemowi SellCheck</p>

<p>SellCheck jest cyfrowym systemem do śledzenia ruchów gałek ocznych, zaprojektowanym, aby podnieść efektywność komunikacji w sklepie.</p>

<p>Dzięki systemowi SellCheck możemy testować przekaz komunikacyjny w punkcie sprzedaży i uzyskiwać oceny efektywności jego dotarcia do odwiedzającego sklep konsumenta. Ponadto system generuje mapę cieplną, pokazującą w jaki sposób kupujący postrzega przekaz komunikacyjny w sklepie, a także w jakiej kolejności spogląda na jego elementy składowe – dzięki śledzeniu ruchów gałek ocznych. Wreszcie SellCheck przedstawia zalecenia w jaki sposób można uprościć komunikację w sklepie i jak zwiększyć jej efektywność.</p>

<p>SellCheck jest amerykańskim systemem, opracowanym przez 3M. Specjalizująca się w shopper-marketingu agencja Retail House jest jego wyłącznym dystrybutorem w Skandynawii.</p>

<p>Svenska Spel – szwedzka spółka państwowa, zajmująca się m.in. prowadzeniem gier liczbowych i loterii – jest jedną z firm, które jako pierwsze zdecydowały się sprawdzić z pomocą systemu SellCheck swój przekaz skierowany do konsumenta w punktach sprzedaży.</p>

<p>Thomas Pettersson, manager ds. komunikacji w dziale Trade Marketingu Svenska Spel, który był osobą odpowiedzialną za test w punktach sprzedaży, powiedział:</p>

<p>"Uzyskanie dobrej widoczności w wyspecjalizowanych sklepach jest dużym wyzwaniem. Dlatego też tak ważne jest, aby wszelka komunikacja, jaką zamieścimy w punktach sprzedaży niosła jasny, klarowny przekaz i pomogła nam w osiągnięciu naszych planów sprzedażowych. Test z użyciem systemu SellCheck  podbudował nas, pokazując, że dobrze planujemy naszą komunikację, ale też dał nam mnóstwo wskazówek w jaki sposób powinniśmy opracowywać nasze przyszłe projekty informacyjno-reklamowe z myślą o klientach sklepów abyśmy byli skuteczniejsi.</p>

<p>Martin Moström, Doradca strategiczny w firmie Retail House mówi:</p>

<p>"Komunikacja w sklepie stawia przed nami specyficzne wyzwania. W trakcie 30-minutowych zakupów przeznaczamy około 18-36 sekund na zlokalizowanie oznaczeń. Dlatego też tak ważne jest, aby przekaz komunikacyjny umieszczany w sklepach był przejrzysty i precyzyjny. Coraz więcej firm przenosi swoje budżety z tradycyjnych mediów do obszaru komunikacji z kupującym, dlatego tak bardzo potrzebny staje się obiektywny system badania i oceny takiej komunikacji, jakim właśnie jest SellCheck.”</p>

 

A STUDY OF FIELD MARKETING ACROSS EUROPE PART II - 7

A STUDY OF FIELD MARKETING ACROSS EUROPE PART II - 7

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 6

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 6

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 5

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 5

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 5

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 5

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 4

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 4

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 3

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 3

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 2

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 2

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 1

A Study of Field Marketing Across Europe Part II - 1

APPENDIX Part 1.5

APPENDIX Part 1.5

International Field Marketing -Part 1.4

International Field Marketing -Part 1.4

Who Uses Field Marketing? - Part 1.3

Who Uses Field Marketing? - Part 1.3

A Study of Field Marketing Across Europe - Part 1.2

A Study of Field Marketing Across Europe - Part 1.2

A Study of Field Marketing Across Europe - Part 1.1

A Study of Field Marketing Across Europe - Part 1.1

A Study of Field Marketing Across Europe - Part 1 Preface

A Study of Field Marketing Across Europe - Part 1 Preface

Szybki kurs Shopper Marketingu

Szybki kurs Shopper Marketingu

METRO Accelerator: Gastronomia i technologia żywności

METRO Accelerator: Gastronomia i technologia żywności

Zmierzch i upadek cyfrowej strategii

Zmierzch i upadek cyfrowej strategii

O tym, jak nasz biznes się zaróżowił

O tym, jak nasz biznes się zaróżowił

Svenska Spel wie, na co spojrzysz

Svenska Spel wie, na co spojrzysz

Inspiracja dnia - Zachowania konsumenckie

Inspiracja dnia - Zachowania konsumenckie

Moda na szwedzką literaturę

Moda na szwedzką literaturę

Zdrowie Chrisa Bakera!

Zdrowie Chrisa Bakera!

Czy C-3PO robi zakupy na Allego i przesiaduje w pudelku?

Czy C-3PO robi zakupy na Allego i przesiaduje w pudelku?

W Turcji są też doktorzy, którzy leczą sklepy

W Turcji są też doktorzy, którzy leczą sklepy

Koszerne półki

Koszerne półki

Mega Image Concept Store w Bukareszcie

Mega Image Concept Store w Bukareszcie

Podobne, lecz jakże różne

Podobne, lecz jakże różne

Fabryka czekolady – pyszny projekt

Fabryka czekolady – pyszny projekt

Shopper Marketing – co widzi klient

Shopper Marketing – co widzi klient

Węgierski pocałunek do góry nogami

Węgierski pocałunek do góry nogami

Holenderskie centrum handlowe dba o potrzeby zakupowiczek

Holenderskie centrum handlowe dba o potrzeby zakupowiczek

Sklep przyszłości? – Wertykalny Ogród

Sklep przyszłości? – Wertykalny Ogród

Skuteczność przekazu w punkcie sprzedaży

Skuteczność przekazu w punkcie sprzedaży

Kapitał przeżyć

Kapitał przeżyć

Zrozumieć Klienta

Zrozumieć Klienta

Bałagan wokół FIFA

Bałagan wokół FIFA