Moda na szwedzką literaturę

Moda na szwedzką literaturę

Jedna z kluczowych pozycji na temat in-store marketingu i shopper marketingu, książka autorstwa Jens Nordfälta, wykładowcy sztokholmskiej Szkoły Wyższej Handlowej, jest dostępna w tłumaczeniu na język rosyjski.

Została przetłumaczona z aktywnym wsparciem specjalistów w dziedzinach marketingu, sprzedaży współpracujących z ITM Group, rosyjskim partnerem Combera Group. Sam autor, dziekan wydziału retailu Jens Nordfält jest nie tylko naukowcem badającym sektor sprzedaży, lecz też odnoszącym sukcesy w biznesie praktykiem.

Książka przedstawia kompleksową analizę ostatnich 40 lat rozwoju retail marketingu, szeroki przegląd informacji na temat wpływu kolorów, dźwięków, zapachów i innych doznań zmysłowych w przestrzeni sklepowej, jak również wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu. Autor uzupełnia prezentowaną wiedzę starannie dobranymi przykładami z praktyki, jak również zaskakującymi wynikami badań, z których część potwierdza, a niektóre wprost obalają powszechne poglądy na temat naszej percepcji.

Książka otrzymała rekomendacje portal Executive.ru i doskonałe recenzje, m. in, w artykule zamieszonym na portal Cossa.ru.

Cóż, niestety, pomimo mody na szwedzką literaturę, jak panuje ponoć w naszym kraju, nikt jeszcze nie podjął się przetłumaczenia i wydania tej zajmującej pozycji w języku polskim. Niemniej jednak dla tych, którzy wychowali się zanim angielski stał się modny, wyjściem może być odkurzenie nabytej w szkole znajomości rosyjskiego.

https://www.ozon.ru/context/detail/id/31654014/

Życzymy ciekawej lektury w długie listopadowe wieczory!