Fabryka czekolady – pyszny projekt

Fabryka czekolady – pyszny projekt

Dziś dzieci, jutro klienci – to zdanie legło u podstaw zainicjowanej przez niemiecką agencję reklamową COMBERA kampanii „Ritter Sport – zrób swoją własną czekoladę”.

Wędrowna fabryka czekolady odwiedziła 105 lokalizacji, w których w warsztatach robienia czekolady uczestniczyło w sumie 45.000 przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych

Dodatkowo wybrana grupa sprzedawców detalicznych otrzymała materiały promocyjne, obejmujące pakiet prasowy, DVD, plakaty oraz film promocyjny. Fabrykę czekolady zbudowano na naczepie tira, pod nieprzemakalną plandeką, gdzie na 90 metrach kwadratowych umieszczono plansze informacyjne, miejsca do siedzenia, a przede wszystkim – warsztat czekoladowy, gdzie dzieci mogły same przygotować własną czekoladę.

Po wybraniu składników i napełnieniu foremek dzieci miały też możliwość zaprojektowania własnych opakowań do swojej czekolady.

Mali uczestnicy reagowali wielkim entuzjazmem; projekt wyzwolił wiele pozytywnych emocji i ostatecznie trzymał nagrodę POSMA, niemiecki puchar sprzedaży i promocji.